Vreau s-o coafez pe Ramona Manescu

Habar nu aveam cine este candidata Ramona Manescu de la PNL, pana nu i-am vazut clipul electoral si, mai ales, scaunul din salonul in care era machiata in clip, care seamana perfect cu cel din salonul meu de cofura. De la scaun, am trecut la candidat si asa mai departe, pana am intrat pe internet unde am descoperit ca Ramona nu este doar un nume pe o lista, ci o femeie in toata regula, cu opinii puternice. Si a mai castigat si premiul Parlamentarul Anului 2008, la categoria « Educatie si cultura ».

In prezentarea  The Parliament Magazine se arata ca « Ramona Manescu este extrem de activa in domeniul tineretului, facandu-se remarcata prin

Ramona Manescu

excelenta activitate in promovarea in cadrul Parlamentului European  a Declaratiei Scrise prin care se solicita acordarea unei atentii sporite implicarii  tinerilor in luarea de decizii in cadrul UE ».

Ramona are si blog, ceea ce inseamna ca va face parte din blogrollul meu, pentru ca tipa asta chiar imi place.

Iata si clipul ei. Fiti atente la scaun!:)

Un răspuns to “Vreau s-o coafez pe Ramona Manescu”

  1. Nebunii circula liber. Rog sa nu fiu bagat prea mult in seama, pur si simplu am trecut in vizita… Am aruncat o privire si ma duc… O zi de luni excelenta…

Lasă un răspuns

