fiul meu se tunde la mine

Fiul meu cel mic se numeste Vlad. Are ocupatii si pasiuni ca oricare adolescent. Fireste ca are si o prietena la care tine si cu care eu ma inteleg excelent. Cum este si firesc pentru un fiu de hairsylist, lui Vlad ii plac coafurile la moda. Eu sunt aceea care ma ocup de podoaba lui capilara. De mic stie ce calitati are parul lui, cum si cu ce  trebuie sa se spele pe cap, ce inseamna sa ai un chip ingrijit si sanatos. Iata-l pe Vlad!

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

3 Răspunsuri to “fiul meu se tunde la mine”

  1. Frumoase pozele cu Vladut.

    PS: Si eu ma tund la tine, si Ioana si Traian si Sid. Despre noi de ce nu spui nimic?

    C.

  2. ce copil frumos:X
    ce baiaaaat :X:X
    omg foarte dulce:”>
    ce id are:D?

  3. MisS PixIwe Says:

    are si id;;)?
    e atat de suit:X:X:X xD

Lasă un răspuns

