O super tunsoare free of charge

Buna, dragi mei,

Ieri am avut surpriza de a descoperi pe blog o urare de bun venit un pic mai altfel. Carmen, sau mai precis prietena mea Carmen, mi-a lasat un comm in care imi vorbea despre una din lecturile sale. Este vorba de cartea lui Felix Buffiere: Miturile lui Homer si Gandirea Greaca, unde se mentioneaza atentia pe care o acordau parului scritorii greci: Homer si Dion Chrysostomul. Citind acel comentariu mi-am amintit de una dintre cele mai interesante povestiri biblice care a constituit sursa de inspiratie pentru un film regizat de Nicolas Roeg, avandu-i in rolurile principale pe: Elizabeth Hurley si Michael Gambon si pentru o opera semnata de Camille Saint-Saëns care a avut premiera la data de 2 decembrie 1877 în Weimar. Daca stiti la ce povestire biblica ma refer, atunci puteti sa-mi lasati un mesaj si o sa va fac cadou o super tunsoare, free of charge.
Ce ziceti, va interseaza oferta mea?

Photobucket

Un răspuns to “O super tunsoare free of charge”

  1. cristina costea Says:

    buna ziua,cred ca este vorba despre povestea lui samson si dalila si daca mai este de actualitate as dori o programare la d-voastra in data de 22 05 2009,va multumesc
    cristina costea

Lasă un răspuns

